У розділі "PBXs" Ви можете створювати нові та редагувати налаштування наявних АТС. Щоб створити нову АТС, натисніть ⠀додати⠀.
Name - Ім'я може складатися лише з букв латиниці та цифр. Дозволяється назва не більше десяти символів.
Description - Опис може містити великі та малі літери, цифри та спеціальні символи. (Поле обов'язкове до заповнення).
Language - Вибраною мовою оголошуватимуться системні повідомлення у черзі до кол-центру (оголошення очікування та позиції).
Blacklist - Усі вхідні дзвінки з вказаних номерів будуть скинуті, але ви можете створити вихідний дзвінок на ці номери. Один номер на один рядок.
Detail Log - Вкажіть у яких часових межах буде відображено статистику в діаграммах (стовпчик "докладно") внутрішніх телефонів, операторів кол-центу та діаграмма кол-центру.
Max Internal - Максимальна кількість внутрішніх номерів, які можна одночасно створити на АТС.
Max Virtual - Максимальна кількість віртуальних номерів, які можна одночасно створити на АТС.
Max External - Максимальна кількість зовнішніх ліній, які можна одночасно додавати на АТС.
Max CallCenters - Максимальна кількість кол-центрів, які можна одночасно створити на АТС.
Max обдзвонів - Число дзвінків, які буде доступно здійснити в результаті автоматичних дзвінків. Після перевищення ліміту автоматичні дзвінки будуть недоступні.
Store call logs - Вкажіть кількість днів, за яку зберігатиметься останні записи в журналі дзвінків.
Records - Кількість мегабайт, яка буде виділена для збереження аудіозаписів. Якщо ліміт буде перевищено, старі записи розмов будуть видалені.
Currency - Виберіть валюту, яка буде використовуватися для приблизного підрахунку витрат.
Allowed outgoings - Число максимально допустимих одночасно вихідних дзвінків.
Allowed out duration - Щоденне обмеження у хвилинах на здійснення дзвінків. Якщо ліміт перевищено на АТС, оберіть дію у полі Limit action.
Allowed daily cost - Щоденне обмеження витрат на дзвінки. Якщо ліміт перевищено на АТС, оберіть дію у полі Limit action.
Limit action - Виберете дію яка виконана у разі перевищення ліміту.
email - Всім superadmin і admin АТС на якій було перевищено ліміт, отримають сповіщення на пошту, яка вказана як e-mail в їхньому обліковому записі.
drop overlimit - Усі вихідні дзвінки протягом доби будуть заборонені (Лічильник скидатиметься раз на добу). Всім superadmin і admin АТС на якій було перевищено ліміт, отримають сповіщення на пошту, яка вказана як e-mail в їхньому обліковому записі.
drop all - Усі вихідні дзвінки будуть заборонені назавжди (Щоб дзвінки знову стали доступними, необхідно активувати Limit reset). Всім superadmin і admin АТС на якій було перевищено ліміт, отримають сповіщення на пошту, яка вказана як e-mail в їхньому обліковому записі.