Документація
Контакти
Контакти

⠀У розділі " контакти " є можливість створити загальну базу абонентів, вона буде відображена таблицею в яку можно імпортувати та з якої можливо єкспортувати дані. Таблиця контактів не обмежується стандартними стовпцями Ім'я і номер, Ви можете додавати власні стовпчики з бажанними аргументами. В роботі з контактами доступний пошук, редагування записів, перегляд журналу викликів та прослуховування записів минулих розмов.

  1.1 Створення контакту - щоб додати новий контакт натисніть ⠀додати⠀ буде відкрито налаштування нового контакту.

  1. Name / Ім’я — Назва контакту, буде відображена на дісплеї телефону під час виклику. Може мати літери маленького і великого регістру, латиниця або кирилиця і числове значення. Створити два контакти з однаковим ім'ям неможливо.
  2. Personal manager / Персональний менеджер — У даному полі надається можливість закріплення особистого менеджера(оператора) за контактом. Ця можливість буде недоступна якщо не створений хоча б один внутрішній номер.
  3. Phones / Телефони — Номер телефону, перерахуйте усі номери контакту, кожний номер повинен починатися з нового рядка. Один номер телефону повинен належати одному контакту.

Після закінчення редагування користувача натисніть ⠀зберегти⠀. Новий контакт з‘явиться у таблиці. Якщо численність користувачів зросла Ви можете скористатися пошуком, вікно "Search" / "Пошук" над таблицею.
1.2 При необхідності редагування контакту натисніть "edit " навпроти рядка необхідного контакту. З'явиться вікно редагування, по закінченню з котрим необхідно натиснути ⠀зберегти⠀ щоб зміни вступили в силу.

1.3 Створення додаткових стовпців надає можливість мати більше аргументів для нових та вже створених контактів. Натисніть "Налаштування записів контактів ", у відкритій таблиці "Власні поля контактів" натисніть ⠀додати⠀, далі для розширеного налаштування натисніть Expert | Докладно.

  1. Name / Назва — Назва колонки.
  2. Type / Тип — В полях стовпця буде один із типів даних:
  3. Priority / Пріоритет — Пріоритет місця знаходження стовпця. Стовпець з меншим пріоритетом буде з ліва, а стовпець з більшим пріоритетом зправа.
  4. Placeholder / Заповнювач — Поле зразка. У поле буде доданий прозорий текст із можливим зразком его значенням.
  5. Help / Підказка — сюди додаються коментар, цей коментар буде відображений трохи нижче поля вводу інформації, у цьому коментарі можуть бути нагадування для чого саме це поле або що в ньому повинне бути.
  6. Default / За замовчуванням — Заповнивши це поле інформацією, ця інформація буде автоматично додаватися у стовпчик, поки Ви явно не вкажете інші данні. Або якщо у полі "type" / "Тип" стоїть "SELECT" то кожна строчка стає пунктом меню.
  7. Show / Відображати — Якщо вибрано "no" / "ні" стовпець можна приховати. Якщо вибрано "yes" / "Так" стовпець буде відображений у таблиці.
  8. Mandatory / Обов`язкове — Виберіть, чи буде це поле обов'язковим для заповнювання.
  9. Expert / Експерт — Виберіть, чи буде ця опція у відділі розширені.

⠀1.4 Ви можете експортувати усю базу даних контактів, для цього потрібно натиснути кнопку ⠀експорт⠀. Відкриється вікно у якому буде пропонувати зберегти файл у форматі (.xml)

⠀1.5 Ви можете імпортувати існуючу таблицю контактів, для цього натисніть ⠀імпорт⠀. У поле "CSV file:" можна завантажити тільки файли з розширенням .csv для цього буде необхідно експортований документ з розширенням .xml конвертувати у документ з розширенням .csv. Для коректного імпортування потрібно щоб мінімальним числом контактів було не менше десяти.

⠀⠀Вкажіть місце розташування документа (з розширенням .csv). Після його завантаження натисніть ⠀крок 1⠀.

  1. На першому кроці Вас запитають, Чи присутні на зображенні у першому рядку іменування стовпців. Якщо так натискайте "yes" / "так" якщо ні то "no" / "ні"
  2. На другому кроці необхідно підключати до імен стовпців відповідну категорію стовпця.
  3. На третьому кроці почнеться імпортування контактів.