Документація
Віртуальні номери
Віртуальні номери

  Створення віртуальних номерів (Dial-plan) дозволяє автоматизувати обробку викликів. Діал-план покроково описує роботу із дзвінками або зверненню до чату. Усі можливості будуть перелічені далі. Щоб створити Dial-plan перейдіть у розділ "віртуальні" і натисніть ⠀додати⠀.

  1. Номер телефону — унікальний числовий номер.
  2. Опис — коментарі або нагадування.
  3. тип — телефон, чат або шаблон.

Приклади використання декількох номерів у шаблоні:

необхідно вказати групу номерів (+380501060000 — +380501069999)
Рішення: +38050106. або +38050106XXXX
необхідно вказати групу номерів (0441111111 — 0449999999)
Рішення: 044Z. або 044ZXXXXXX
необхідно вказати групу номерів (1002 — 1009)
Рішення: 100N

  Усі типи віртуальних номерів відображаються у вигляді таблиці. Створіть новий віртуальний номер або редагуйте наявні. Відкрийте меню редагування номера "", вкажіть необхідні команди. Кількість команд на один віртуальний номер не обмежена і виконуватиметься послідовно.

  Щоб створювати додаткову команду натисніть "", щоб редагувати команду натисніть "". Всі зміни необхідно зберегти натиснувши "" або скасувати зміни команди "". Якщо потрібно редагувати послідовність виконання натисніть "" або "". Для видалення команд натисніть "".


Команди діал-плану.




AssociatedCC

  Виберіть із списку існуючий Кол Центр. В результаті виконання команди виклик буде відмічено в журналі як викликів до кол-центру, навіть якщо абонент не зв'язувався з кол-центрами. Якщо команд цього типу в діал-плані декілька в журнал буде записана остання виконана команда. (Команда буде недоступна для вибору у списку, якщо не створено хоча б один колл-центр).





APIcmd

  Команда APIcmd здійснює запит на вказану в опціях URL. У відповідь очікується набір команд для виконання на АТС. У JSON-об'єкт можна додати три типи команд "Speak, DisplayName, EndCall". Детальніше можна ознайомитись тут.





Callback

 Команда запланує зворотний дзвінок з параметрами, які Ви вказали в опціях.

  Також команді можна додати додаткове поле налаштувань. Створіть власний список дат у розділі "Datelist", можливі дії зі списком з'являться у команді Callback.





CallCenter

  В опціях команди можна обрати один із існуючих кол-центрів. Якщо протягом виклику виконається команда, дзінок потрапить на обраний Кол-центр. Після успішної розмови з оператором КЦ, якщо абонент не поклав слухавку, він продовжить виконувати наступні команди діал-плану (Команда буде недоступна для вибору у списку, якщо не створено хоча б один колл-центр).





Comment

 Додайте інформацію для нагадування. Інформація у цьому полі ні на що не впливає і ніде не буде відображена, окрім списку команд.





Conference

 Створіть або виберіть із вже створених конференцію, якщо під час дзвінка виконається команда "Conferenc", абонент буде направлений до наради.





DisplayName

 В опції команди можна додати довільний текст. Зміст команди буде відображено на екрані 'From:' під час телефонного виклику.





EndCall

 Зазначте один із типів завершення виклику.





ExternalDial

  У параметрах команди обирається одна зовнішня лінія. Внутрішній номер який виконав команду, використовуватиме цю лінію для здійснення дзвінків. Якщо залишити параметр як "INTERNAL SETTINGS", для кожного окремого внутрішнього телефону, буде використовуватися лінія яку встановили в налаштуваннях внутрішнього телефону, в параметрі "Бажана лінія". (Команду використовують для шаблону).





ifAPI

  Дозволяє обрати гілку діалплану на основі зовнішнього http-запиту. При здійсненні запиту POST методом передається інформація про виклик яка включає унікальний ідентифікатор, номер абонента та номер призначення, початок розмови, стан та її напрямок. Якщо у відповіді на цей запит буде true або 1 виконується основна гілка "ifAPI", при будь якої іншої відповіді або помилки виконується гілка "ifAPI-ELSE".

  В АТС вже є декілька скриптів котрими Ви можете скористатися. їх опис тут.





ifTime

  Створює умову на підставі часу, в якій залежно від вимог будуть виконуватимуться різні гілки діал-плану. Гілка "ifTime" виконується у випадках якщо умови часу вказані в опціях команди, були погоджені. Якщо абонент зателефонував за межами вказаного часу буде виконаний блок "ifTime-ELSE".

  Також команді можна додати додаткове поле налаштувань. Створіть власний список дат у розділі "Datelist", можливі дії зі списком з'являться у команді ifTime.





InternalDial

  Команда виконує виклик на внутрішні номери чи групи.





IVR

  Команда створює голосове меню з програванням аудіофайлу. Від абонента буде очікуватися цифрова відповідь.





IVR-text

  Теж саме що й IVR, але замість аудіо файлу, в опцію 'Text to speech' потрібно написати текст який буде відтворений.





Language

  Встановлення мови для користувача діалплану. Усі подальші системні повідомлення будуть на вказаній мові.





Mark

  Додає позначку до виклику. Якщо таких команд у діалплані багато, усі вони будуть накопичуватись і відображені у розділі "журнал".





NotifyMissed

  Команда приймає до параметра одну електронну пошту. Після виконання команди, якщо на внутрішній номер надійде дзвінок на який не буде відповіді, на вказану пошту буде надіслано повідомлення про пропущений виклик. (Команда не надсилатиме листа якщо пропущений від внутрішнього номера).





OutgoingDial

  Команда виконує дзвінок з вказаної лінії на вказаний зовнішній номер.





PersonalManager

  При виконанні цієї команди, абонента буде направлено до закріпленого за ним персонального менеджера.





PlayAudioFile

  До команди завантажується аудіо файл (назва файлу повинна бути латинськими літерами), який моє розширення '.wav' або '.mp3'. Цей запис буде програватися для абонента (абонент не може його пропустити до його завершення).





ReceiveFAX

  У параметр команди вкажіть електронну пошту, на пошту надходитимуть листи з документами прийнятими на факс.





Speak

 В поле задається текстове повідомлення (на разі можливе на трьох мовах). Під час виконання команди для абонента буде вимовлено написаний текст.





Virtual

 Команда відправляє абонента на інший діалплан. (після виконання вказаного віртуального номера, повернення на попередній не відбудеться).





Voicemail

  В команді вкажіть електронну пошту, абоненту який виконає цю команду буде запропоновано залишити голосове повідомлення. Повідомлення буде відправлено на вказану пошту.