Документація
Чати
Чати

⠀7.1 В цьому розділі буде налаштований чат для автоматичної письменної відповіді абонентам. Щоб створити чат перейдіть у розділ "Чати" і натисніть ⠀додати⠀.

  1. Name / Назва - Назва чат боту, може складатися із цифр і літер латиниці та кирилиці.
  2. Welcome / Привітання - зміст цього поля буде відображений у абонента котрий тільки що під’єднався до чату.
  3. Call Centr / Кол Центр - на усіх операторів вказаного кол-центра будуть приходити сповіщення о нових повідомленнях у чаті.
  4. Pause / Пауза - Вкажіть на яку паузу переключати оператора коли він розмовляє у чаті.
  5. New pause / Нова пауза - Створення нової паузи.
  6. ViberBot - у поле потрібно вставити token, його можна скопіювати із приватного кабінета.
  7. TelegramBot - у поле потрібно вставити token, його можна скопіювати із приватного кабінета.
  8. Startup Robot / Початковий Робот - вкажіть створений діал-план, про його створення мова піде далі (поле може бути відсутнім якщо не створено жодного віртуального номера типу чат).

⠀7.2 Щоб створити шаблонний чат для бота, перейдіть у розділ "віртуальні" та натисніть ⠀додати⠀.

  1. Номер телефону - унікальний числовий номер.
  2. Опис - коментарі або нагадування.
  3. тип - "чат" для створення шаблонних діалогових меню чат-бота.

⠀7.3 Після створення діалплану, натисніть "редагувати діалплан " для створення шаблона діалогу.

  1. Comment - Зміст цього поля не буде відображено у чаті, поле для нагадування.
  2. IfTime - Створення умови. В поле вказується:
    • час - Проміжок часу підпадаючого під умову "ifTime".
    • день - Виділіть усі дні неділі підпадаючи під умову "ifTime".
    • Святкові дні - Вкажіть "ні" щоб святкові дні не підпадали під умову "ifTime" Робочі дні в суботу або в неділю — Вкажіть "так" щоб святкові дні не підпадали під умову "ifTime". Можна створювати власний список святкових днів у розділі "Datelist".
  3. ⠀Після створення "ifTime" буде додатково створений "ifTime-ELSE" і "ifTIme-ENDIF". Якщо абонент напише у час котрий підпадає у вказаному часі у полі "IfTime" буде виконано наступні вами створена задача. Щоб створи наступну задачу необхідно натиснути "Додати нову команду після цієї " навпроти поля "ifTime".

    ⠀ifTime-ELSE — Якщо абонент почав чат за межами вказаного часу в полі "ifTime", буде виконуватися задача із поля "IfTime-ELSE". Щоб створи наступну задачу необхідно натиснути "Додати нову команду після цієї " навпроти поля "ifTime-ELSE".

    ⠀ifTIme-ENDIF — Закінчення умови в нього можна додати прощальне повідомлення.

  4. NotifyMissed - Вкажіть адресу електронної пошти та таймер у секундах після закінчення якого буде надіслано листа з оповіщенням про нове повідомлення в чатах.
  5. SendMessage - Зміст повідомлення може бути відправлений в чат.
  6. SendRequest - Поле із запитом і очікуванні відповіді від абонента.
  7. Virtual - Спрямовує на інший віртуальний номер типу чат.