⠀7.1 В цьому розділі буде налаштований чат для автоматичної письменної відповіді абонентам. Щоб створити чат перейдіть у розділ "Чати" і натисніть ⠀додати⠀.
Name / Назва - Назва чат боту, може складатися із цифр і літер латиниці та кирилиці.
Welcome / Привітання - зміст цього поля буде відображений у абонента котрий тільки що під’єднався до чату.
Call Centr / Кол Центр - на усіх операторів вказаного кол-центра будуть приходити сповіщення о нових повідомленнях у чаті.
Pause / Пауза - Вкажіть на яку паузу переключати оператора коли він розмовляє у чаті.
New pause / Нова пауза - Створення нової паузи.
ViberBot - у поле потрібно вставити token, його можна скопіювати із приватного кабінета.
TelegramBot - у поле потрібно вставити token, його можна скопіювати із приватного кабінета.
Startup Robot / Початковий Робот - вкажіть створений діал-план, про його створення мова піде далі (поле може бути відсутнім якщо не створено жодного віртуального номера типу чат).
⠀7.2 Щоб створити шаблонний чат для бота, перейдіть у розділ "віртуальні" та натисніть ⠀додати⠀.
Номер телефону - унікальний числовий номер.
Опис - коментарі або нагадування.
тип - "чат" для створення шаблонних діалогових меню чат-бота.
⠀7.3 Після створення діалплану, натисніть "редагувати діалплан " для створення шаблона діалогу.
Comment - Зміст цього поля не буде відображено у чаті, поле для нагадування.
IfTime - Створення умови. В поле вказується:
час - Проміжок часу підпадаючого під умову "ifTime".
день - Виділіть усі дні неділі підпадаючи під умову "ifTime".
Святкові дні - Вкажіть "ні" щоб святкові дні не підпадали під умову "ifTime" Робочі дні в суботу або в неділю — Вкажіть "так" щоб святкові дні не підпадали під умову "ifTime". Можна створювати власний список святкових днів у розділі "Datelist".
⠀Після створення "ifTime" буде додатково створений "ifTime-ELSE" і "ifTIme-ENDIF". Якщо абонент напише у час котрий підпадає у вказаному часі у полі "IfTime" буде виконано наступні вами створена задача. Щоб створи наступну задачу необхідно натиснути "Додати нову команду після цієї " навпроти поля "ifTime".
⠀ifTime-ELSE — Якщо абонент почав чат за межами вказаного часу в полі "ifTime", буде виконуватися задача із поля "IfTime-ELSE". Щоб створи наступну задачу необхідно натиснути "Додати нову команду після цієї " навпроти поля "ifTime-ELSE".
⠀ifTIme-ENDIF — Закінчення умови в нього можна додати прощальне повідомлення.
NotifyMissed - Вкажіть адресу електронної пошти та таймер у секундах після закінчення якого буде надіслано листа з оповіщенням про нове повідомлення в чатах.
SendMessage - Зміст повідомлення може бути відправлений в чат.
SendRequest - Поле із запитом і очікуванні відповіді від абонента.
Запит - В цьому полі краще вказати що шукати, після цього поля буде очікуватися відповідь від абонента.
Відповідь (1, 2, 3 ...) - Записуються як регулярні вирази. Напишіть зразок відповіді від абонента у скісних рисках, Приклад: /зразок відповіді/. Якщо передбачається декілька варіантів однієї відповіді, перелічуйте їх через вертикальну риску, Приклад: /зразок відповіді 1 | зразок відповіді 2/. Якщо у відповіді передбачається невідоме змінне число літер або чисел. Приклад:
/зразок ві[а-яА-Я]*ді 1 | зразок відповіді [0-9]*/.
Повторів - Це поле буде відображено клієнту у випадку невірного відповіді на запит.
Повторний запит - Скільки разів буде відображено поле "Повторів" у випадку невірної відповіді на запит.
Virtual - Спрямовує на інший віртуальний номер типу чат.