Документація
Швидке налаштування
Швидке налаштування

Налаштування внутрішніх телефонів

Для налаштування внутрішніх телефонів перейдіть у розділ "телефони". У розділі натисніть ⠀додати⠀.

Заповніть форму, що відкрилася:

Додатково для внутрішнього телефону можна налаштувати інші необов'язкові параметри, для цього натисніть на Детально:

Натисніть кнопку ⠀зберегти⠀ під цією формою, щоб зберегти налаштування нового телефону.

Налаштування sip-телефону можна переглянути, натиснувши значок "" праворуч відповідної строчки.

Після правильного налаштування sip-телефону в стовпці наживо повинно відобразиться Вільний. Це означає, що телефон підключився до АТС та готовий до роботи.



Налаштування зовнішніх ліній

Для налаштування зовнішніх ліній перейдіть у розділ "лінії ". У розділі натисніть ⠀додати⠀.

Заповніть форму, що відкрилася:

Натисніть кнопку ⠀зберегти⠀ під цією формою, щоб зберегти налаштування для нової зовнішньої лінії..

Якщо Ви все налаштували правильно, то АТС спробує зареєструвати нову зовнішню лінію на сервері оператора IP-телефонії. У разі успішної реєстрації в колонці Наживо статус з'явиться Зареєстрований або Досяжний.