Документація
Журнал
Журнал

  1. У розділі "журнал" можна зібрати інформацію:

  У дашборді який відображений як "стисло" відображені:


  У дашборді який відображений як "докладно" додається поля:


  У дашборді який відображений як "Кол-Центр" додається поля:

  Виберіть "мін" підсумок: буде додані поля у яких буде зібрана інформація про мінімальній час дзвінку, мінімальний час очікування до кол кол-центру і мінімальний час відповіді від кол-центру.

  Виберіть "макс" підсумок: буде відображено максимальний час тривалості дзвінка, максимальний час очікування до кол-центру і максимальний час відповіді від кол-центру.

  Виберіть "у середньому" підсумок: буде відображено середній час тривалості дзвінка, середній час очікування до кол-центру і середній час очікування у черзі до відповіді від кол-центру.

  Виберіть "сумарно" підсумок: буде інформація тривалості усіх дзвінків разом, загальний час затрачений на очікування до кол-центру і загальний час очікування у черзі.


  2. Створюйте власні журнали, тільки з тими полями інформації, які вам необхідні. На головній сторінці розділу "журнал" натисніть кнопку , у підрозділі "Користувацькі формати журналу викликів" натисніть ⠀додати⠀.

Усі параметри відмічені будуть відображені.

За допомогою кнопок , змініть позицію розташування колонок у персональному журналі викликів.

  Також є можливість зберегти весь журнал дзвінків, перейдіть у необхідний розділ журналу і натисніть ⠀Export to XML⠀ журнал дзвінків буде завантажено і збережено локально у форматі .xml.